Selam kızlar ✋
Az önce oğlumu gezdiriyordum mahallede. Biraz ilerde de başka bir anne oğlunu gezdiriyordu. Sonra yolun ortasında bir araya geldik selamlaştık filan. Çocuklarımız birbirine bakıp birbirlerini sevdiler, bakıştılar😁 Benim oğlum ilk kez yaşıtıyla bir araya geldiğinden gülümseyerek şaşkın şaşkın baktı inceledi çocuğu. Öteki bebekte benimkini sevdi saçını kulagını kıyafetini okşadı filan. Yani benim bebegimden daha girişken davrandı bıcır bıcırdı. Birbirimize çocuklarımızın adını yaşını filan sorduk. İkiside 1,5 yaşında.. Ama benim bebegim diğer bebegin yanında baya baya bebek kaldı yaa🙃 Çok zayıf ve kısa kaldı yani.Yani o bebek benim oglana şöyle bi sarıldı, biraz zorlasa kucağına alırdı yani😁 Sonra bebek hızlı hızlı adımlarla yürümeye başladı.(maşallah diyeyim) Benimkide daha yeni yeni yürüyor pıt pıt düşüyor filan. Sonra iyi akşamlar deyip ayrıldık. Ay bi anda canım sıkıldı biraz istemsizce. Çocuğun hem akranı yok bu oturduğumuz yerde biraz toplumdan yaşıtlarından geri kalmış gibi hissettim. Hemde fiziken geri kaldığını görünce içim cıs etti. Sonra silkelendim dedim Allahım hastalık vermesin sağlığı yerinde olsunda dedim kendi kendime.. Sağlık olsun gerisi hallolur inşallah zamanla