Yavuzalpinannesi1 Merhaba hanımlar. Spiral taktırdım leke şeklinde spiral kanamam var hergun bir kez leke gelir gusül abdesti bozar mı abdest almam gerekir mi kanamadan ötürü bilgisi olan var mı acaba ?
DAO Yavuzalpinannesi1 Abdest almak gerekir 💁🏼♀️ Ne zaman taktırdınız? Hangi spiralden taktırdınız buda önemli
Aloneeee Yavuzalpinannesi1 yeni mi taktırdınız? Sorunuzla alakasız ama ne zaman takıldı ağrı vs oldu mu hangisi takıldı 🙊 bende yarın gideceğim de taktırmaya
Yavuzalpinannesi1 DAO Bakır spiral 1 haftaya yakın olacak adet kanaması değil yanlız spiralden kaynaklı onu merak ettim. Sürekli duş alıyorum da 😁
Yavuzalpinannesi1 Aloneeee Yoo endişe edilecek bir durum söz konusu değil 😌 Bakır spiral 10 yıllık. Evet bir hafta olacak takılalı
sinemmm58 Aloneeee hiç korkmayın bende bugün taktırdım kendinizi kasmadığınız sürece ağrı falan olmuyor sadece aleti yerleştirirken hafif sancı hissettim ben onda da saniyelik birşeydi
Aloneeee Yavuzalpinannesi1 darısı bana 🤣 aslında dün takılacaktı özele gitmiştim baya pahalıymış bende devlete gideyim dedim bugün devlete gittim takılacaktı kan istedi adetliyim ama yine de kan alıyoruz dedi ay bi nasip olmadı. Yarın tekrar gideceğim takılacak inşallah yarında adetim bitmiş olacak yine de takarız dedi ama inşallah 🙊 zaten aşırı gerginim bir halledemedim kaç gündür
DAO Yavuzalpinannesi1 🤦🏼♀️ Acaba adet zamanın olabilir mi dicemde spirali zaten adetken takıyolar bilemedim şimdi 🤔
AylinAsya Ya ben de perşembe günü taktırdım tam adetim kesildi dedim tekrar kanamam başladı normal mi bu durumu yaşayan var mı kızlar
Gulnihalazat38 Takıldıktan sonra kanama olur benim adetim 5 gün olurdu 2 ay oldu taktıralı 10 gün olmaya başladım ve ara kanamam da oldu bunlar çok normal 10 günü geçtikten sonra özür sayılır abdest alabilirsin