Gizemlim Bu atak donemlerine pek inanmam ve takip etmem ama bebegim 2 3 gundur cok huysuz surekli agliyor oyuncaklariyla oynamiyor kucakta durmuyor. Tam ek gidaya alisti diyordum bugun yeme reddi basladı sabahtan beri bisey yemedi uyumadı. 8.ayda olupta bunlari yasayan var mi cocugumu taniyamaz oldum
Denizvepasa Gizemlim ben ✋🏻 bebegim 8 ay 14 günlük. Bugün uykuya direndi. Uyudu cok uyudu. 18.30 da gece uykusuna yatti ya da birazdan kalkar. Kalkinca ne ek gida yiyor ne dogru duzgun mama yiyor.
Deletedmom_58 Gizemlim ne kadar inanılmasa da atak dönemi diye bir şey var ,doktorlarimiz bile söylüyor bunu. Ki bu kötü bisey değil evet çok zor dönemler ama her atak sonrası yeni beceri demek 🤷♀️
Gizemlim Denizvepasa ya tam ek gidaya alismisti seviniyordum bugun bisey yemedi en çok moralimi bozanda bu. Bide uyaninca aglamazdi simdi agliyor kucagimda bile susmuyor benimkide 8 ay 5 günlük. Insallah duzelir bian once. Dişleri cikti mi sizinkinin bozim diste yok ondan mi acaba bilemedim
Denizvepasa Gizemlim ilk olarak ustten on kesici dişi cikti. Sonra alttan bir cikti. Simdi de ust on iki ve diger taraftaki kesici disi patlamis gibi. Bizimki de kucak istiyor sürekli. Agliyor durmuyor. Atagin bitmesine 8 gun kaldi ama bakalim.
hayatbayatt Gizemlim 8 tane dişi var diğerleri bu kadar zorlamadı hangisi çıkacak anlamıyorum ki kaşığı görünce ağız kitleme açmama
Gizemlim hayatbayatt bizim henuz hic disimiz yok. Diliyle itiyor benimkide kasigi. Umarim hemen düzelirler
Gizemlim Deletedmom_58 tabiki kotu bisey degil ama benim inanmama sebebim o psikolojiye kendimi sokmak istemiyorum daha once hic bu denli zorlayici olmamisti. Büyumek onlar icinde kolay degil yeni beceriler kazanma aşamasindalar. Zaten onun mutsuz olusu beni üzüyor birde ac olmasina ragmen yemek yemeyip suyla doymaya calismasi ☹️
Mirayasel42 Gizemlim 8 ay 10 günlük ne emiyor ne ek gıda kabul ediyor ne mama içmek istiyor sürekli ağlıyor kucak istiyor aynı durumdayız diş de degıl çıkardı dişini
Gizemlim Mirayasel42 evet kucakta olunca yere inmek istiyor yere koyuyorum kucak istiyor cok ilginc bir hal aldı. Disi cikmadi hic henüz. Karni ac sadece su icti mesela bugun inatla yemedi. Umarim cabuk duzelir bu durum
Ozgegemen1506 Mirayasel42 benimkide 8 ay 20 günlük 3 gündğr beni hiç emmedi ilk kez başıma böyle bişey geldi 6 dişi var ama hiçbirinde bunu yapmadı sanırım dişten de degil 2 gündür ek gıda kabul ediyordu bugun onuda yemek istemedi beni emmeyi bırakacak diye korkuyorum sizin düzeldi mi nasıl düzeldi tekrar emdimi kaç gün sürdü
Elcinn Gizemlim bizim 3 aylıktan başladı dişler kaşıması sekiz buçuk aylık patladı beyaz beyaz gözüküyordu damakları sonra bi gün çok huysuzdu patladı ben tedagil kulanıyorum diş için
Deletedmom_58 Gizemlim inan bizde de durumlar öyle. Ama geçici bir süreç isterseniz önüne koyun kendisi yesin ya da elinizle besleyin çorba hariç yemekleri kaşık reddi de görülebiliyor bu tip durumlarda
Haffuse B8z de ayniyiz… Atak ve diş🥲 kopek disleri cikacak, cok zorlaniyor kuzucugum… Ek gida reddi varsa, diş olabilir… Bu donem putursuz, ve kendi elinle, yani kasiksiz parmaginla yedirmeyi dene… Dis agrisindan puturlu gida reddi olusuyor…
Gizemlim Haffuse aslinda püturlu yemeyi cok severdi ama yarin putursuz pure seklinde bi deniyim cok sagolun🥰
Meryem111 Gizemlim 8. Ay dedinmi bence ağlayan cok anne vardır şahsen ben aglarım hala daha gecmedi düzelmedi 9 ay 11 gnlük oğlum
Haffuse Gizemlim dis etleri hassaslasiyor ya, cigneyemiyorlarmis… Ben de zor donemlerde putursuz yedirdim… Endise etme, aliskanlik yapmaz insaAllah… Ben de cok tereddut ettim ama, sonra puturluye tekrar donduk