Kızlar bebeğim 2 ay 4 günlük ben 40 dan sonra adet oldum 26 Eylül de adet oldum ayın 2 de bitti şimdi lavaboya girdim kahverengi gibi kirli bir akıntı gelmiş ben böbrek taşı da düşürmeye çalışıyorum kanalda taş var acaba ondan mı geldi yoksa doğumdan sonra böyle ara kanama olur mu idrarda kan yok ama sadece silince kahverengi geldi doğumdan sonra böyle kanama olur mu