DAO Bazı aşılar yakmaması ve ödem yapmaması açısından yavaş vurulması gerekiyor. Ama bazen bebeklerimiz çok fazla ağladığından hemşirelerimiz hızlı hareket ediyor. Geçen hafta 2.ay asimizi olduk kol va sol bacağı yaptı mizildandi sağ bacağa yaparken ağladığı için o kadar şıp şak yaptı ki. Tek ödem yapan iğnesi o oldu. Sevgiler 🌼