yerlersenietipuf 2 ayligiz genel kontrole götürecem ama çocuk hastalıkları başlığı altında bı kaç poliklinik var. Pediatri, sosyal pediatri falan. Hangisine almam gerkeiyo
Cennet_annesi yerlersenietipuf bende bu şekilde canım ben oraya randevu alıyorum çocuk bölümü o şekil oluyor
yerlersenietipuf Cennet_annesi canım bende böyle cikiyo pediatri falan ondan soruyorum ama normal pediatriye aldım artık inşallah dogrudur