12.10.2022 Tarihinde Kayseri Sehir hastanesi Kadın Doğum Polikiniligine 15.00 da Gülender TAŞ isimli doktora randevum vardı vaktinden önce gittim doktor hanımda acildeymis bekledik gelince sekreter hanım guleryuzle içeri davet etti girdim 35 gün önce sezaryen ile dogum yaptığımı ve doğumdan 1 ay sonra kontrol için cagrildigimi söyledim dinlemedi bile ters üslupla çabuk ol acele et diye sedyeye yönlendirdi yardımcı personel usg için karnıma jel sıktı ve doktor hanımı çağırdı doktor geldi uzaktan dikise bakıp e iyilesmis bu dedi jeli elindeki Peçete ile sildi ve usg ye bakmadı bile dikisimin estetik olduğunu dışarıdan ilk günden beri birsey olmadığını rahim toparlanmis mi organlar yerlerine yerleşmiş mi diye bakilmasini gerektiğini söyledim ve gereksiz buldu söylenerek koltuğuna geçti yanına gidip dikislerim icerden agriyor dedim dahiliyeye git dedi alakası olmayan bir bölüm dikise kadın doğum mu bakar dahiliye mi ? Bu olay toplasanız 2 3 dk surmemistir içeri giren sonuc göstermeye gelen hastaları da aynı bu şekilde azarlayarak doğru düzgün derdimizi dinlemeyerek geri gönderiyor insanları zorla özel hastaneye yönlendiriyor resmen devlet hastanesindeki doktor da bizimle ilgilenmeyecekse neden varlar neden maaş alıyorlar kesinlikle sikayetciyim gerekli araştırma ve sorusturmanin yapilmasini istiyorum benim imkanım vardı ordan çıkıp özele gittim imkanı olmayan insanlar egoist bi doktorun azarı dinlemek zorunda