Bebeğim 4 buçuk aylık. Dün kendim muz yerken ağzına değdirdim. Ama yeme şeklinde değil, ek gıdaya vs geçmedim. İlk defa böyle bişey yaptım sadece ben yerken çok çırpındığı için. Kendimde 2 tane muz yedim. Ve farklı olarak kuşburnu suyu içtim. Bugün bebeğim ishal oldu 5 defa yaptı. (Normalde 2-3 günde 1 defa yapar.) kakası jole gibiydi. En son yaptığıda mavi renkteydi.. jole gibi olmasını besin alerjisini düşündürüyor ama mavi renkte olmasına anlam veremedim. Lütfen yaşayan bilen birisi yardımcı olsun🙏