anonimhanim_ daha çok kafelerin bir arada olduğu bir yer. Birkaç mekan içkili ama nezih, diğer birkaçı lükse yakın restaurant, gerisi de kahveci. Altta bir sinema salonu var. Onun dışında eğlence yeri yok. Genelde the hunger a gidiyorum. İşletmesini arkadaşımız yapıyor. Galata ya taksim e gidebilirsiniz. Çocukla gidilir ama çocuk alanı yok