ikranurcal Allah’ın izniyle bisey olmaz canim ama aklinda bulunsun boyle durumlarda biberon kac ml veriyorsanız ilik su koyun eger sogursa bu biberondaki suyu isitip tekrar koyamsi gerektigini söyleyin bide kaç kaşık atacagini soyleyim bişey olamaz
Ben oyle yapiyordum
Kaynanamjn okuma yazması yok
Hastaneye felan gidecim vakit
Misal biberone 150 ml su koyuyordum mamayida diyordum 5 kasık atarsin tamam diyordu
Sizde oyle yaparsiniz daha iyi olur :)