Halenur42 benim kızım doğduğundan beri tek gözünde yaşadı bu durumu, çok çapaklandı, götürdüm doktora masaj yap pes etme düzenli devam et dedi. Ameliyat diyenler olabilir ama o en son çare halledersin dedi, hakikaten geçti masajla. İnanın uzunda sürdü yani, bi ara geçmeyecek herhalde dedim ama sizde yapın mutlaka