2021_asel Zehra_yavz Ben 1 hafta kullandım ama ıyı gelmedı sonra kaka tahlılı yaptılar enfeksiyon cıkınca daha kuvvetli ılac verdıler oyle ishali gectı
2021_asel Zehra_yavz Sanırım klamoks diye antıbıyotıktı her ilaç her bebege ıyı gelmıyor bır ıkı gun daha bekle gecmezse oyle gpturursun