Derinsu2 Merhaba kızlar bu gun 2 ay 6 günlük olduk ya kızım beşiğinde olsun ayağıma koyduğumda olsun kafasını kaldırıyor çenesi göğsüne geliyor yani normalmi bu yaşayan anneler varsa yoruma bekliyorum.
Derinsu2 Benimdunyamm evet uzun tutmuyor ay ilk deneyim olunca herşeyden şüphe duyuyor insan 2 aylık bebe çünkü kokrtum bi an
Derinsu2 joyfulmom sağlık ocagindaki ebeyi aricaktim yarin dayanamayip buraya yazdim iyiki yazmışım valla rahtladim teşekkür ederiz😘
joyfulmom Derinsu2 vitaminli yeni nesil çocukları anne karnında başlıyorlar 😊 özellikle boynunu dik tutabilme becerisine sahip olmasının sebebi folik asit kullanımı.
S_x_w Derinsu2 evet benim kızlarımda aynısıydı..ikisi de dr tavsiyesi ile destekli oturmaya 3 aylık başladı..çünkü asla yatar vaziyette durmazdılar hep kendilerini kaldırmaya çalışırlardı ☺️
iyilik80 Derinsu2 benimiki 40 hunlukken kaldiriyodu. Dogumdan itibarende dik tutuyodu kucakta oldugunda.masallah☺