Deletedmom302
Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun ben de sezeryan oldum ve benimde iki göğsumunde göğüs uçları yok ilk zamanlar iki hafta boyunca sütüm gelmedi Mama içmek zorunda kaldı bebeğim olmadan önce doktor bize Hipp mama tavsiye etti onu aldık onunla beslendi ama zaten gazlı bir bebekti daha çok gaz oldu kaka yapmakta zorlandı ben mamaya bağladım bu durumu iki hafta boyunca mama aldı ama tabi ben pes etmedim ve göğsümü sürekli sağdım çok az süt çıkıyordu ama olsundu 🤗 memeyi tutmuyordu silikon göğüs ucu aldım tutmadı şırıngayla ucunu çıkarıp verdim dudağı değer değmez içeri kaçıyordu bağıra bağıra ağlıyordu iki hafta boyunca mama verdim ve ben sağdıkça göğüs ucum çıktı sütüm çoğaldı ve sonunda bebeğim göğsümü tuttu çok yara oldu onu da lansıhon kremi ile atlattım her emzirmeden sonra onu sürüp göğüs kapağıyla kapattım göğsümü o sayede kanamadı artık şimdi sadece anne sütü alıyor mama vermiyorum ilk başlarda tek seferde 150 ml içiyordu hatta sormuştum burada çok mu normlmi diye ama normali buymuş hala çok süt içiyor bence bebek istediği kadar verelim bazı bebekler iştahlı oluyor biraz uzun oldu ams umarın faydalı olmuştur tekrar çok geçmiş olsun.
Sevgiler