Bizim ilk uçak yolculuğumuzda 1 ay 20 günlüktük ve tek başımaydım bende çok tedirgin oldum ama hiç korkmayın bebek arabası ile girdim içeri girmeden bebek arabasını verilen torbaya koymanız isteniyor hostesten yardım aldım. Uçak hareket ederken emzirmeye başladım hemen uyudu ki benim çoçuğum çok zor uyur emzik verdim emmeyecek gibi olursalar sık uyandırmaya çalıştım inerkende emzirdim 1 buçuk saatti zaten yol çok rahat geçti normalde çok uzun gelirdi ne ara bitti anlamadım bile sadece emzirin o kadar kulaklarına zarar vermemek için.