Babykaraniko Sağlık ocağı vegaferon vermişti ama memnun değilim değiştiricem.sizin kullandıklarıniz neler ?
Neslim123 Babykaraniko sağlık ocaklarının verdiği ne yazık ki yarardan çok zararı oluyor ben oceon microfer damla kullanıyorum bitkisel oldugu için bir sorun yaşamadık bu zamana kadar tavsiye ederim
balkizimmmm Sidefer kullandım, 2 ay kullandım, 6 aylık iken kızımın tetkikleri iyi çıkınca doktor daha da kullanma iyi dedi
deniz_063 Babykaraniko başta ferrum damla kullanıyoduk şuan ferro sanol şurup kullanıyoruz. aynı heralde. ama tadıda kokusuda berbat keşke vermesem diyorum bazen cocuga yazık ben bile içememiştim
denizkizi_ Babykaraniko bestiron kullandık biz kızım 17 aylık doktorumuz bırakmamızı istedi😊 zaten sağlık ocağının verdiği kan damlasını çoğu doktor önermiyor ama D vitaminini sağlık ocağından alıp kullanıyorum doktorumuz onu kullanabilirsin dedi
denizkabugu58 Hem demir hemde D vitamini için Ocean kullanıyoruz çok çok çok memnunum diğer demir damlası hep kusturuyordu iyiki buna geçmişim