meltmsenturk Porsiyon kontrolü yapmalısınız ve kaliteli beslenin. Gereksiz şeyleri yemezseniz zaten kilo veriyorsunuz.
Ayrıca emziren annelerimiz için zayıflama çayları hiç doğru değil. Diyetisyenim yeşil çayı bile önermedi. Isırgan otu, rezene hem süt yapıyor