Merhabana arkadaşlar bebeğim 6 aylık idrar yolu enfeksiyonu var doktorumuz zimaks verdi günde 2cc 10 gün kullanılacak dört gündür kullanıyorum ishal oldu ve günde sayısız kez tuvaletini yapıyor ayrıca çok huzursuz hiç uyumuyor doktoruma sordum bio gaia damlasını önerdi günde 1 kez 5 damla olarak biraz araştırdım memnun kalmayan çok kişi var sizlerde kullandıysanız yorumunuz nedir ona göre alıcam gerçi her bebek bünyesi de farklıdır tabii ama çok fazla şikayet var