Betul-08 doktor kontrolüne gidip doktorunuzun dedigini yapmayım burda bizlerin dedigini mi yapcaksınız gerçekten de:)
Belli ki bebisinizin kilosu gayet yerinde doktorunuz mamaya gerek duymamış neden başlayasınız? Mama verdikce daha az bebisiniz sizi emmeye baslayacak belki de sizin sütünüz azalacak, maddi olarakta mamaya başlamak daha sonrasında yıpratıcı olabilir.
Ayrıca her ay bebeginiz 1 kilo alamaz. Mantiken buda beklenmez. Bence sakin olun, saglıklı olan bebeginiz için mutlu olun🌸🙏🏼💐