fadik19 Herkese iyi günler kzıım 3,5 aylık ara ara kendini boşlukta hissediyormuş gibi kollarını bacaklarını yana açıyor korkuyor.sizin bebişlerde de oluyor mu
Buseatmaca Bizde de aynı herşeyden çok korkuyor uyurken boşluktan düşer gibi kasıyor atıyor kendini ☹️
Defnekusunannesi Aynen doğduğundan beri var şimdi 3,5 aylık biraz azaldı gibi ama trmkinli davranıyorum bende merdivenden falan inerken kucağımda kasıyor kendini kıpkırmızı oluyor sarılmazsam 😳 doktora sordum moro reflexi 6.ayda geçer dedi