Avrora099 benim bebeğim de tam o kadarlıl ve günde bikaç kez kusuyor. Bazen kesik süt kusuyor emdiği fazla sür diyorlar, bazen geğiröeye çalışırken fazla ıkınıp daha sıvı sütü kusuyor. Aşırı olmadığı sürece kusmaları normal diye biliyorum. Sadece sarı kusmaması lazım sarı ise doktora sorun