Beslendiği zaman bir süre aynı pozisyonda kalsın sonra çıkarın gazını. Gaz çıkartırken çok fazla vurmayın hafif hafif sıvazlayın öyle çıkarın. 15 20 dk dik pozisyonda kalsın hemen yatırmayın. Yatırırken de hafif eğimli olacak şekilde yatırın. Benim bebeğimde kusan bi bebek. Bunları yaptığımda fayda görüyorum. Ama kusacaksa her türlü kusuyo yani illa çıkıyo o fazlalık ağızdan 🤷🏼♀️