Oglumhidayet Merhabalar tecrübeli anneler . Oğlum 2 aylık ve çok ağlıyor gaz vs diyorum ama bugün göbek deliğinin dışarda olduğunu gördüm ve endişelendim. Tecrübeli anneler göbek fıtığı olup olmadığını nasıl ayırt edebilirim ?
Srpslk Oglumhidayet baya dışarda mi çok.gaz sancsi çeken ve ağlayan bebeklerde oluyor bizimde iki aylıkken başladi.simdi 17 aylık baya içeri.gomuldu zamanla düzeliyor.birsey yapılmıyor merak etmeyin ağrı.sizi yapan birsey değil