winterwitch merhaba,
Bebeklerde 4. Aya kadar uykuya gecme ve Uykuda kalmayı sağlayan melatonin hormonu salgilanmaz.
Uykuya gecme ve Uykuda kalma süresi düzensizdir. İhtiyacı olan tek şey anne sıcaklığı ve şefkatidir.
Kalıp bilgilerse 2 aylık bebek için uyanıklık süresini 1 saat 15dk olarak gosteriri. Sonrasında uykuya ihtiyaç duyarlar.
Uyku uyanıklık süresini azcok takip ederseniz belki Bi nebze rahatlarsiniz.
Bir diğer gelişim göstergesi gülümseme olacak. Buna sosyal gülümseme denir.
Size gülümsüyor ve tepki veriyorsa artık sinyalleri okuma evresine geçmiştir ve uyku rutinlerine başlamak için doğru zamandasiniz.
Uykuya gitmeden önce müziğini açmak ufak dokunuşlar masaj yapmak belki sakin bir ev gezintisi sakin bir dans ile birlikte yatağına yatirin. Aslında bunlar için erken ama eğer izin verir keyfi yerindeyse yatağında uyutmaya alistirabilirsiniz.
Sevgiyle buyusun🤍