SuheylaYlcn93 57 günlük erkek bebeğim var. Düne kadar emziriyordum fakat her memeden çekince ağlamaya başlıyordu doymuyor diye düşünerek kabız ve gaz yapmayacak mama araştırmalarım sonucu dün Aptamil presneo mamasını aldım. Aranızda bu mamayı kullananlar var mı. Eczacı özel bir mama olduğunu söylemiş. Kullananlar varsa yardımcı olabilir misiniz günde kaç defa veriyorsunuz. Ama ben aynı zamanda emziriyorum da.
Kaanmary SuheylaYlcn93 çok pahalı bir mama kutusu 100 TL idi...kabızlık için almıştım ben...sürekli değil günde 2 defa vermiştim.
Gamzeli2206 SuheylaYlcn93 günde bir veya iki kere kullanıyorum o mamayı çok güzel bir mama anne sütü de veriyorum ama yetmiyor diğer öğünlerde ise aptamilin diğer mamayı kullanıyorum
SuheylaYlcn93 Kaanmary Kabız olmadı şimdiye kadar hic anne sütüyle, ben doysun diye dün aldım mamaya başlarsam kabız olur korkusuyla.
Kaanmary SuheylaYlcn93 sütünüz yetmiyorsa aptamilin normal mavi kutusunu,Bebelac Gold alabilirsiniz...bu mama hem pahalı hemde zayıf,kabız olan bebekler için üretilmiş
Melikeakiner Bu mama bağışıklığa çok iyi gelen bir mama. İçerisinde probiyotik var. Alerji riskine çok iyi geliyor. Kesinlikle kullanın.
fatma1965 bu mama aptamilin yeni maması ve çok güzel bir mama. miktarı sütünüzün durumuna göre ayarlayabilirsiniz. 57 günlük ise anne sütünden sonra 90 ml kadar alabilir ama yinede bebek kendisi belirler miktarı
mutludilek bende kullanıyorum bebeğime canım gayet memnunum çünkü içerisinde prebiyotik var anne sütüne yakın olduğunu gösteriri buda çok çok önemli
tcmedine benimde arkadaşıma dr. önermiş sezeryanla doğum yaptı özellikle dr. aptamil prosyneo al demiş bağışlığı oldukça güçlendiriyor ve sezeryanla doğumda oluşabilecek mikrobik durumlarada iyi geliyor
Gamzeli2206 SuheylaYlcn93 sabah kalktığında prosyneo yu veriyorum ondan soNra ki öğünler hep aptamil normal den veriyorum şuan prosneo diğerine göre daha doyurucu o yüzden sabah veriyorum