Benim oğlum da 21 aylık ben hiç Telefon tablet televizyon açmıyorum eğer bunlar varsa hayatınızda cikarmanizi öneririm.Herseyi anlatırım konusurız saçma sapan bilimsel ,akademik bilgiler bile veririm.Kelime dağarcığı geniş olsun diye .Kitaplar okuyorum.Babasi da konuşur anneannesi babaannesi .Bunlar etkilidir muhakkak ama bunları yaptığınız halde konuşmuyorsa henüz ifade edici dile geçmemiştir.Aliyordur hafızaya.Konusmayip 2 yaştan sonra bülbül gibi sakiyanlar var . Telas yapmayın hiç.Oglumun konuşması çok iyi durumda bence ama komşumun kızıyla aralarında 1 ay var 1 ay büyük o onunki mükemmel seviyede.Gercekten kiz erkek farkı da oluyor.