Sudem biz yemek yerken kızım asla başka birşeyle ilgilenmiyor illa bizimle oturmak istiyor bizde mama sandalyesine koyuyoruz alıyoruz masaya yanımıza yemek boyunca bizimle oturuyor bizi izliyor ve gerçekten çok keyifli oluyor aile olduğunu daha iyi hissediyor insan masaya oturan minicik birisi oluyor yemekler daha keyifli olmaya başladı 😍😍 yemek saatinde uyumuş olursa babası gidip kaldırıyor kızım sensiz yemek yenmiyor hadi kalk diye 😁