3 ay 20 günlük oğlumun diş etleri veyazlaşmış diş yerleri belli olmuş kaşınıyo belli sürekli bişeyler ısırmaya çalışıyor ağzına atıyor onu yatıştırıcı jel falan ne zamandan itibaren kullanılabilir ellerini tam kullanamadığı için diş kaşıma şeyleriylede çok oynayamıyor çok üzülüyorum