Bizde dün olduk kolunu kaldırdıkça ağlıyordu gezdirdim evde sürekli kucağıma aldım 5 dakika ya uyudu ya uyumadı gece boyu da uyumadı ben aşıdan 6 saat sonra bi çay kaşığı calpol verdim sakinleşti birde gece 1 gibi verdim şuan iyi ama ateş gece 38 i gördü huzursuzluğu da geçmişti 4 saat kadar ilk şurubu 4 gibi verdim bugün daha iyi şurup verme yanlısı değilim ama kıyamadım açıkçası