Kızlar 16 aylık oldu hala 3 kere mama içiyor yenidoğan gibi. Önceden denemiştim bırakmadı ama artık yıprandım nolursa olsun bıraktırıcam dedim. Şimdi 9.30 10 gibi uyuyor ben 1 e kadar duruyorum yatmadan bi kere içiyorum sizce bu yanlış mı zaten uyanık olduğum icin içireyim diyorum. Sabaha karşı istedi su verdim kızdı emzik verdim salladım uyudu bi kere daha istedi yine vermedim bu sefer tamamen uyandı bende uyutmadım geri. Dün gece yine yatmadan besledim hiç kalkmadı sabah su verdim içmedi emzik verdim geri uyumuş bakalım bu gece ne olacak. Doğru mu gidiyorum artık kesintisiz uyumamız gerekiyor kocaman oldu