Bebeğim 8 aylık 27 günlük. 5 aylıkken desteksiz kendi oturdu. 6 ayında emeklemeye başladı. Emeklemnin hemen ardından koltuğa tutunup ayağa kalktı. Şu an 8 ay 27 günlük ve yürüme denemeleri yapıyor. İki adım atıp götünün üzerine düşmeye başladı. Ek gıda eve az da olsa anne sütü alıyor. Sütümün bayağı azaldığını hissediyorum. Sizde durumlar nasıl?