Kızlar bir haftadır oğlumda ateş halsızlık vardı
Bende bu salgın olaylarına bağladım ishal de yapmıştı sonra gectı ıkı gün önce tekrar başlayınca doktora gıtmeye karar verdik bugun
Oncesınde ben dıslerını fırcalamama asla ızın vermıyor ve dış etlerı kıpkırmızı olmustu anladım bır sorun olduğunu
Daha sonra asla bısey yememeye başladı bellıkı agzı acıyordu
Bugun doktor dış etı enfeksıyonu oldugunu yerden bıyerden pıs bısey ağzına soktuğunu soyledı
Bu sekıl gelıp bı hafta yatan hastalar bıle varmış
Bızımkı ıyı derecede oldugu ıcın jel verdı ıkı gün sonra tekrar gıdecegız
Demem o ki cok dıkkat edın o kadar dıkkat ettıgım halde bu sekılde bır hastalık ıle karşılaştık
Allah beterinden korusun
Evlatla sınamasın rabbım
Sızlere de yazmak ıstedım
Sağlıklı gunlerımız olsun ❤️