Hlyd00 Çok keyifli oldu bizim için, mayıştı bebeğim, harika vakit geçirdi ama 2 gün sonra ateşi çıktı,idrarında enfeksiyon cıktı. 2 aylık oldugumuz için hastaneye yattık. Ondan mı bilmiyorum ama bir ihtimal sonuçta.Sular temizleniyor ama küvetler her bebekten sınra temizlenmiyor.