Selam kızlar şuan bebişim 10 günlük fakat sağlık ocağında kalça ultrasonu çektirmem gerektiği söylendi.
Aranızda daha önce çektiren var mı? Nasıl çekiliyor?
Ve devlet hastanesinde hangi bölüm bakıyor? Özel de doğum yaptım ve öncesinde hiç devlet hastanesine gitmedim, takipli hasta olmadığımız için yine de ultrason çekerler mi? Bilgisi olan aydınlatırsa çoook sevinirim 🤲🏼💓