Merve20 bizde var şuan 5+28 günlük yaklaşık bir aylıkken meme reddi başladı , tabi tahmin edemedik naptiysam aylarca geçmedi sonra alerjiden suphelendik mukuslu sesli kaka yapıyordu kendi Dr sadece mukuslu kaka alerji değildir dedi yine de alerji bölümüne gittim kanda alerji çıkmadı doktorlar zorla kendi araştırdığım kadarıyla gaitada reduktan madde testini istedim , ve onun sonucu da pozitif +1 çıktı , laktoz intolaransi varmış , hemen relaktaz damla aldım benimki düşük her emzirmeden önce gündüz 2 damla veriyorum ben , herşeyi tüketiyorum , günde bir sefer de 90 CC Aptamil mama yiyor
Ama beni en çok zorlayan kısım aylarca emmek istememesiydi kesinlikle uyanıkken emmezdi aç karnına uyutması tam bir eziyet onada banada şimdi şükür gözü açık emiyor Azda olsa , ama uykuda emmesinde sorun yok