gmzshn E bebeğin kendi markası olan baby me elektirikli göğüs pompasını kullanan var mı? Lansinoh pahalı diye bunu aldım ama lansinoh daha mı iyi çabuk çekim yapıyor anlamadım aldıktan sonra pişman oldum. Bi süre sonra göğüsten sanki süt çekmiyor gibi
Atatemel gmzshn bende ikiside var Baby me 2 ay kullandım sonra lansinoh aldım aman Allahım keşke başta alsaydım aptallık etmişim o kadar rahat ve acitmiyor ki Baby me hammalllik dedim pişman oldum