Öncelikle cok gecmis olsun korkutmak istemem ama biraz zorlu bir sürec olacak benimde bebeğime bulasmıstı bizde bisey yoktu şükür ama tedbir amaclı evdeki herkes kullandı ilacı kızımda 2 ay cektik öncelikle ne oldugunu anlamadık cünkü ciltte dikkat ceken birsey yoktu en son alerji doktoruna götürmeye karar verdik önce bi cildiyeye gidin dediler cildiye doktorumuz teshis koydu bi solüsyon verdi 3 aksam sürdük sonra banyo evi bastan ayaga temizledim yataklara kadar ütüledim kıyafetleri yüksek ısıyla yıkadım el yüz havlusu filan kullanmadık kagıt havlu ile bi kac haftada gecti