Kevser472
Yok hiç acımıyor ben hamileyken de alttan muayene olmuştum o zaman biraz huylandım ama doğum sonrasında acı hissetmedim. Şuan dikişleri kontrol edecek
Ben 2. ayında gitmiştim ve 40ım çıkınca adet olmuştum mesele ordan sen adet olmuşsun rahminde toparlanmış demişti yani yumurtalığın atıldığını görebiliyor.