Ilgazerenm070722 Kizlar bebegim 3 aylık ve bugün 5. Günü kaka yapamıyor çok huzursuz değildi ama bugün biraz başladı sanırım huzursuzluğu normal midir ne yapabilirim yaşayan var mı ?