Naciyeylmz Sende de kardeşim.
Ben oğlumu tuvalet işini biraz konuşmaya başladığı zaman halletmek istedim çişi geldiğini rahatça ifade etsin iletişimde çok zorlanmayalım diye biraz da geç konuştu bu sebeple 34. Ayda başladım çok tereddütüm ettim sabah dolu dolu bezle kalkıyor falan diye ama hiç korktuğum gibi değildi. Daha öncesinde ara ara aşina olsun diye götürürdüm tuvalete ama yine bez bağlardım tamamen bırakmadı bunun da etkisi oldu. Sabah kalktık artık bez yok tuvalete gidip yapacağız dedim ilk 3 4 gün gündüzleri kaçırmalar oldu tabii ama gece hiç olmadı ben ilk gece kaldırmadım bakalım yapacak mı altına diye ama sabaha kadar yapmadı sabah kalkınca hemen götürdüm öyle yaptı sana da tavsiyem kaldırmadan denemen belki benim oğlum gibi yapmayacak boşuna kaldırmış olacaksın. Bezi çıkarınca bir daha takmamak lazım mesela gündüz çıkarıp gece bağlayanlar var bana doğru gelmiyor. Evladın kaç yaşında bilmiyorum ama başlamadan önce aşina olması ara ara tuvalete götür biraz buna alışsın öyle başla. Alıştırma külodu falan da kullanmana gerek yok öğrenene kadar bezi andıracak şeyler kullanmamak lazım ben ilk 1 hafta külot bile giydirmedim diyebilirim. Biraz sabır gerektiyor ama oğlunuz hazırsa 1 haftada öğrenir.