Asilinannesi_ Kızlar oğlum 2 ay 25 günlük artık yavaş yavaş kahkaha atmaya başlıyor ama ne zaman tatlı tatlı kahkaha atmaya başlasa hemen hıçkırık tutuyor yavrumu 😂 bu durum normal mi yada ne zamana kadar devam eder
meowduman Asilinannesi_ ay görünce yazmak istedim çünkü bende öyle ne zaman kahkahayla gülsem hâlâ hıçkırık tutar beni 😂 benim 3 yaşındaki oglumda aynı ben gibi 😂
MelisaGoktugMommy Asilinannesi_ ya 7 aylik hala oyle bi uzun suruyo gecmio neden acaba bende merak ettim 😅
Defnos3232 Dört aylık kızım bizde de aynı durum var kahkaha artırmaya korkar oldum hıçkırık basladimi geçmiyor hckirirken emmek de istemiyor zar zor gecirtiyorum 😊