Anneler 2.5 yaşında bı oğlum ve 2.5 aylık bı kızım var. Doğumdan sonra bı anda kusmayla başlayan ataklar yaşamaya başladım. 1 aydır her gün kusma ishal kalp çarpıntısı elde ayakta uyuşma yanma karıncalanma ve asla uyuyamama glbl şeyler yaşıyorum. Tirtir titriyorum. O an vücudum iflas ediyor. Yanlızım kimsem yok. Doktorlar ilaç için emzirmemen gerek diyor. Ve kızım asla biberon almıyor. Emzirmek istiyorum tabi ama sütüm zehir olsun istemiyorum. En azından atak anlarında biberon vermek istiyorum. Kendimi telkin ediyorum atak anlarinda ama baygınlık geçiriyorum ve elden ayaktan düşüyorum. Bu süreçten geçen anneler neler yaptınız. Nasıl geçicek. Lütfen bana yardımcı olun 🥺