Merhaba kızlar. Bebeğim 13 günlük oldu bugün. Göbek bağı düştü düşecek çok ince bi yer tutuyor. Ama asıl sorum şu bu sabah göbek bağı aşağı inince fark ettim ki böyle çok çok minik bir et parçası gibi şey var göbek deliğinde. İnternete baktığım da granülom diye bir şey okudum. Doktoruma daha atmadım resmini aticam birazdan. Ama sizde böyle bir durum oldu mu? Olduysa nasıl bir işlem yapılıyor?