Selda_eslem Bahar3428 benimde 4 ay oldu dogum yapalı doktor müsade etti ama gidicegim klinik 6 aydan once yapmıyoruz dedi ve bekliyırum kasımın sonunda başlıcaz
ElifEcrinnn Ben 3 aylıkken başlamıştım şimdi 1 yaşında emziriyorum bir sıkıntı yaşamadım doktoruma da danışmıştım sorun olmaz demişti
Selda_eslem Bahar3428 hormonların hala cok aktif oldugunu soylediler ama doktorum bir sakınca görmedi birde adet düzensizigi oluyormus bir kaç düzene girmesini bekliyorlarmıs . Bana bunu soylediler
Melis84 Bana da emzirirken gelme demişlerdi. Hormonlardan dolayı hiçbir faydası olmaz dediler ama başka yerlere sordum gelebilirsin dediler bilemiyorum 🤷♀️