Hanımlar bende bugün gördüm daha e devletten Takasbank yazınca geçmiş zamana ait birikmiş paramız var mı yok mu onu gorebiliyormusuz benim yokmuş da eşimin baktım var baya şimdi biz o parayı nasıl çekebiliriz bankaya mi gitmemiz gerekiyor yoksa aramamız için belli bir numarası var mı bu konuda bilgisi olan var mı acaba?