Asyaa22 Kızlar kırkımız cikcak az kaldı ilk bebeğim herkes şöyle olur böyle olur diyor beynim durdu nasıl yaptırdınız 40 banyosunu lütfen cevap yazsın görenler genelde cevap verilmiyo pek bu önemli benim için
Nazlican Asyaa22 Arkadaş a katılıyorum, 40 çıkması dediğimiz şey sadece annenin toparlanma sürecinin bi kısmıdır. Yani sizin dus alıp, abdest almanız yeterli. Baska bir şey e gerek yok
Yldrm3105 Asyaa22 vala ben duş aldım abdest alıp çıktım. Çocuğu da normal yıkadık. Başka bişey yapmadık
Tazeanne0650 Asyaa22 kırk çıkarma ya da uçurma diye bir şey yok o durum aslında anne için var. Bilimsel olarak anne kendini ortalama 6. Haftada toparlarmış rahmi vs normale dönermiş ben bunun adına kendim banyo ederken dua okudum şükür amaçlı ve ikizlerimi de o gün yıkadık ama kırk kere su dökmek falan hiç önemsemedik 🌸
MinnakvLiva 40 diye birşey yoktur 40 çıkmaz çıkmasına gerek yoktur 40 ını çıkarmazsan çocuk hep 40 günlük kalmaz 😂
Asyaa22 Nazlican MinnakvLiva bu yapılan 40 banyosu yok 40 tas su anneye cart curt olayları ne o zaman
Nazlican Asyaa22 Zamanında öyle yerleşmiş ve kalmış bir örf adet sadece, yapan hala yapıyor tabi orası ayrı, bir sürü teferruat.
Tazeanne0650 Asyaa22 tamamen şamanizm adetlerinden kalma bir şey kevgirle su dökme suyun içine altın para taş vs koyma ne kadar saçma batıl inançlar güya para koyunca cebi paralı olurmuş falan 😅😅
Hndealnathn Bizim dinimizde 40 çıkarma diye birşey yok. Yıkanıp abdestini alırsın bebeğini yıkarsın bitti.o uğraşılar şeyler tamamen özentilik