Bebeğim 2 buçuk aylık olduğunda akşam 8de yatıp sabah 6ya kadar uyurdu. Geceleri de 3-4 kez uyanırdı. Sonra o malum 4. ay uyku gerilemesi başladı. Yarım saatte uyanıyor. Uyutmaya çalışırken yakamı paçamı çekiyor emerken, dönüyor, kendini uyandırıyor. İnşallah bir gün düzelecek diye bekliyorum 😬