Oğlum 10 aylık. Yaklaşık 1-2 aydır saçımı çekiyor ya da tokat atar gibi vuruyor. O her bu davranışı tekrarladığında hayır anneceğim/bu yanlış diyorum. Ama devam ediyor davranışı. Merak ettiğim bu bebekler için normal bir davranış mı? Zamanla bırakır mı? Ya da ben be yapmalıyım bu davranışı için?