Mutlubebekannesi Kızlarrrr yardım edin lütfen emzirirken bebeğimi gogus uçlarım çok kötü agriyor yanıyor siz neler kullandınız bir türlü geçmiyor
busraa59 Mutlubebekannesi geçmiyo canım ne kullandıysam ne yaptıysam geçmedi 1 aydır acı içinde emziriyorum alıştım artk ya ne zaman düzelirse artıkk
gamzearass Mutlubebekannesi lansinoh göğüs ucu kremi ve göğüs kalkanları kullanıyorum ben bayağı iş görüyor. Daha 10 günlük anneyim yara olmadı ama sızlanma hissettiğim an kremi sürüp kalkan takıyorum iyi geliyor.
Blackeagle Mutlubebekannesi krem olarak lansinoh öneririm doğal olarak da Ayva çekirdeği jelini kesin deneyin geceden dolaba koyun sabaha jel oluyor zaten serinliği ile rahatlatır sizi
Mutlubebekannesi busraa59 bende yoruldum vallahi Allahtan sadece bir gogusum öyle sıra ağrılı gogusume gelecek diye ödüm kopuyor emzirdikten sonrada 1 saat sızlamasını çekiyorum 😪😪
Mutlubebekannesi gamzearass baya yara olduğu için lansinoh sanırım ise yaramayacak internetteķi yorumlara bakarak
Mlk026 Ayva çekirdeği öneririm canım hem ucuz hem sağlıklı silmene de gerek yok. Çok ileri derecede ise kantaron yağı
Mlk026 Mutlubebekannesi evet canım çok iyi geliyor ama iyice yıkaman lazım emzirmeden ayva çekirdeğini yıkamana gerek yok. En çokta bebek emdikçe iyileşiyor kabuklanıp kabuk düştükçe yaralarım iyileşti benim.
Semanur67 Kantqron yagi zeytinyagi ayva cekirdegi jeli lansinoh krem fito krem fucidin krem teramisin hametan karabas otu balmumu herseyi denedum gecmiyor ileri derecde olduguicin tepine tepine emziriyorum bende bekliyeyim belki farkli birsey gelir
Mutlubebekannesi Semanur67 ben bugün tahin yagi sürdüm ve üstüne streç kapattım ağrısını öncekine gore sabaha kadar tutacağım bakalom ne olacak