Basakk2334 Sürekli ateş sürekli hasta bizim gibi olan var mı daha geçen çarşamba antibiyotik bitti dün gece yine ateşlendi ateşi çok inatçı acaba diş mi arka dişleri art arda geliyor ama çıktı görünen pek yok artık ateşten usandık
NaimeYilmaz Basakk2334 Tuna öyle sık sık ateşleniyor. Ben de bununla ilgili yakın bir zamanda doktora götürmeyi düşünüyorum.
ikikereannee Basakk2334 bizde de durum aynı 1 hafta iyi bir hafta hasta. hep kulak boğaz kızarık özele götürdüm yeni alerji testi yaptır dedi
Yagmuurr Basakk2334 Benim küçük kardeşim ve oğlumda bu şekilde maalesef hatta oğlum yine hasta ve beraberinde gelen ateş 😔
Emrbrk Bizde de durum aynı 15 günde bir atesleniyo ve çok dirençli 18 aylık okadar yorucu geçiyor ki, okadar da dikkat ediyorum ne yapmalıyım şaşırdım artık daha 2hafta önce antibiyotik içmişti
Duruhan Basakk2334 antibiyotik sonrası bebeklern bağışıklığı tamamen harap olur probiyotk damla başlanması lazım ama en iyisi sizi bu durumdan kurtaracak @hastalanmayancocuk instagram hesabıdır muhakkak girip bakın tavsiyeleri dinleyin. Ssizin gibi kaç anne bu kısır döngüden kurtuluyor ve geri dönüş mesajları atıyor.
Deletedmom_68 NaimeYilmaz Ya ne güzel. Benimki de öyle. Hep kız ismi olarak duymuşlar şaşıran çok oluyor😁
ayseeeasln21 Basakk2334 bizimde 1 aya yakın ara ara ateslenip ara ara duruyor . 1 aya yakın önce antibiyotik kullandık boğaz için geçmişti bu ara yine başladı ishal halsizlik iştahsızlık rota dan şüphe edildi ama çıkmadı . Herşey yolunda denildi . Bugün tekrar goturdugumde boğazları yine kızarmış dedi antibiyotik verdi🤦🏻♀️ Salgın da varmış çarşambaya kadar gecmesse tekrar getirin dedi